Строки повернення і обміну.
Повернення та обмін товарів можливий протягом 14 днів після отримання товару покупцем.
Умови повернення для товарів належної якості.
Повернення та обмін товарів належної якості здійснюється протягом 14 днів з дня підтвердження замовлення за рахунок покупця, згідно Закону«Про захист прав споживачів»
У разі отримання товару належної якості Клієнт може здійснити повернення товару зв'язавшись з менеджером по контактному номеру телефону(067) 430-36-99 та повідомити про бажання повернення через невідповідність очікуванням.
Товар для повернення повинен бути належної якості, а саме:
- відсутність слідів використання споживачем: подряпин, відколів, потертостей, плям тощо,
- збережена та не пошкоджена товарна упаковка,
- збережені всі ярлики та заводське маркування,
- збережені споживчі якості товару,
- повна комплектація,
- відсутні будь-які механічні пошкодження,
- відсутні сліди користування.
Повернення відбувається будь якою службою доставки за тарифами транспортної компанії за рахунок покупця, або безкоштовно в нашій торговій точці за адресою: 21001, м.Вінниця, вул. Тімірязєва, 50.
Повернення коштів відбувається за домовленістю між Клієнтом та Продавцем у три способи:
- переведення коштів на банківську карту після отримання та перевірки відправлення протягом 24 годин з моменту отримання поверненного товару,
- повернення коштів через післяплату "Нова Пошта",
- готівкою в нашій торговій точці при поверненні та огляду поверненного товару.
Умови повернення для товарів неналежної якості.
У разі отримання та виявлення Клієнтом товару неналежної якості, через невідповідність очікуванням, Клієнт може зв'язатися з менеджером по контактному номеру телефону (067) 430-36-99 та повідомити про бажання заміни або ж повернення товару.
В індивідуальному порядку вирішити питання:
- при виявлені товару неналежної якості Клієнт має право запросити знижку на товар у розмірі до 10%,
- при виявлені недоліків товару які не підлягають ремонту, Клієнт може запросити заміну товару або ж повернення коштів.
Інформування про отримання товару неналежної якості повинно бути виконано в перші 24 години після отримання товару Клієнтом телефонним дзвінком, повідомленням на електронну пошту зазначену на сайті магазину, або в месенджері Viber, Telegram, WhatsApp по номеру телефону зазначеному на сайті.
Повернення здійснюється за рахунок Одержувача, будь якою службою доставки за тарифами транспортної компанії, або безкоштовно в нашій торговій точці за адресою: 21001, м.Вінниця, вул. Тімірязєва, 50
Повернення коштів відбувається за домовленістю між Клієнтом та Продавцем у три способи:
- переведення коштів на банківську карту після отримання та перевірки відправлення протягом 24 годин з моменту отримання повернутого товару
- повернення коштів через післяплату "Нова Пошта"
- готівкою в нашій торговій точці при поверненню та огляду поверненного товару.
Заміна товару неналежної якості відбувається у перші 24 години після отримання поверненного товару.
Повернення Нова Пошта:
с. Лисогора (Вінницька обл.)
Відділення №1: вул. Ярослава Мудрого, 15а
Пінська Леся Вікторівна, 380679743429
Товари які не підлягають обміну, або поверненню.
Згідно із Законом «Про захист прав споживачів», компанія може відмовити споживачеві в обміні та поверненні товарів належної якості, якщо вони відносяться до категорій, що зазначені у чинному Переліку непродовольчих товарів належної якості, не підлягають поверненню та обміну.
До таких товарів відносяться:
- Предмети сангігієни.
- Перо-пухові вироби.
- Дитячі іграшки м’які.
- Дитячі іграшки гумові надувні.
- Зубні щітки.
- Гребінці, гребені та щітки масажні.
- Рукавички.
- Білизна натільна.
- Білизна постільна.
- Панчішно-шкарпеткові вироби.
- Товари в аерозольній упаковці.
- Друковані видання.
- Товари для немовлят (пелюшки, соски, пляшечки для годування т. д.).
Перелік товарів, що не підлягають обміну або поверненню є вичерпним.